Menu Sluiten

Verkoop Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over verkoop kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Verkoop Kantoorinrichting


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Verkoop kantoorinrichting

NO AI

de website maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te verbeteren verkoop kantoorinrichting raming aanvragen Meer info home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorinrichting winkels over ons catalogus aanvragen klantenservice blog referenties vacatures registreren inloggen nederlands franais over ons catalogus aanvragen klantenservice blog registreren inloggen nederlands franais euro home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorbenodigdheden kantoorinrichting winkels referenties vacatures home algemene voorwaarden algemene voorwaarden buro market streeft naar duurzame partnerrelaties met zijn klanten en wenst daarbij hun verwachtingen optimaal in te lossen. Deze algemene verkoopvoorwaarden moeten beschouwd worden als een kader om deze partnerrelatie in stand te houden..

diensten glasstudiewerk verkoop glasproducten verkoop glastoebehoren glasmontage projecten toepassingen binnentoepassingen buitentoepassingen partners comenza borstweringssystemen renson aluminium gevelbekleding over ons blog vacatures contact nlfren over ons blog vacatures contact nlfren diensten glasstudiewerk verkoop glasproducten verkoop glastoebehoren glasmontage projecten toepassingen binnentoepassingen buitentoepassingen partners comenza borstweringssystemen renson aluminium gevelbekleding glastoepassingen en glasconstructies op zoek naar glastoepassingen en glasconstructies de ingenieurs van starconstruct helpen u om de mogelijkheden van glas beter te benutten. Interesse neem contact op of stel uw vraag meteen via deze knop stel een vraag diensten glasberekeningen en glasstudiewerk zijn onze specialiteiten maar ook voor glasmontage kan u bij ons terecht. Bekijk alle diensten gevel ren.

Feiten over Verkoop kantoorinrichting

nl fr homepagina kantoormeubilair realisaties werkwijze ergonomie nieuws contact loading.. Een persoonlijke begeleiding van begin tot einde. Dat is de meerwaarde van westburo. Gratis levering aan huis en kantoor kantoor materiaal het grootste aanbod met maar liefst . Kantoorartikelen gratis levering binnen de uur persoonlijke levering tot op je bureau carl is je contactpersoon van bestelling tot levering en dienst na verkoop makkelijke webshop met handige tools zoals een boodschappenlijstje en zichtbare stock zr scherpe prijzen advies en begeleiding bij aankoop De kosten van verkoop kantoorinrichting We denken met je mee. Bestel online kantoor meubilair grote collectie moderne kantoormeubelen je hebt altijd de keuze uit verschillende stijlen kleuren en budgetniveaus nadruk op ergonomie opleiding en sterke dienst na verkoop bij een ge.