Menu Sluiten

Bedrijven Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over bedrijven kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Bedrijven Kantoorinrichting

Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Meubilair | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bedrijven kantoorinrichting

hip hip hoera buroconcept bestaat jaar wie zijn we blog contact nl nl fr en diensten audits programmeren design build referenties visie contact home gt blog gt wat is hwow hybrid ways of working wat is hwow hybrid ways of working artikels laurence indekeu sinds de pandemie is de arbeidsmarkt sterk veranderd. Een nieuwe hybride bedrijfsorganisatie is in opmars. Hwow gaat over veel meer dan de vraag waar je zal werken bedrijven kantoorinrichting bestellen Het zet bedrijven ertoe aan om hun werkorganisatie als geheel te herzien om zo het welzijn van hun werknemers en de slaagkansen van hun projecten te verbeteren. Een studie van gallup workplace toont aan dat van de amerikaanse werknemers vindt dat ze hun werk volledig remote kunnen uitvoeren van hen werkt al v.

skip to content alternativ amnagement et rnovation de bureau professionnel menu wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact jobs home wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact steelcase steelcase zoeken wanneer individuen worden samengebracht met een gemeenschappelijk doel in een ruimte die aan hun behoeften voldoet kunnen we de algemene betrokkenheid en prestaties van de organisatie verbeteren. In een wereld die steeds complexer en concurrerender wordt is ruimte belangrijker dan ooit. Steelcase en alternativ workspace solutions helpen u ruimtes te creren die de prestaties van uw medewerkers teams en bedrijf verbeteren. Bezoek de steelcase w.

Wetenswaardigheden over Bedrijven kantoorinrichting

menu home gezond werken webshop over ons blog referenties contact account favorite favoriteborder zoeken winkelmand itemsincart over ons ergonomische kantoorinrichting met een hart voor de medemens wij zijn een bedrijf met een hart voor de medemens. Zeker als die medemens een groot deel van zijn leven op kantoor en op het werk doorbrengt. Dat moet volgens ons zo gezond en comfortabel mogelijk kunnen. Vandaar dat wij in limburg erkend specialist zijn in ergonomische bureaustoelen en zitsta tafels. Optimaal werken in een ergonomische kantooromgeving daarnaast zijn wij ook jouw partner in het bedenken ontwikkelen en plaatsen van volledige kantoorprojecten en werkplaatsen. Want een ergonomische bedrijfsinrichting zorgt voor tevreden gezonde en productieve medewerkers. Ergonomische kantoorinrichting met oog voor de toekomst jouw onderneming staat niet stil. Je groeit of snoeit. Je herstructureert of verandert Het scala van bedrijven kantoorinrichting En de inrichting van jouw kantoor en bedrijfsruimtes moet volgen. Geen probleem synpro office.