Menu Sluiten

Assortiment Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over assortiment kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Assortiment Kantoorinrichting

Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Meubilair | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Assortiment kantoorinrichting

mcatalogus bezoekaanvraag prijsaanvraag bel ons mail ons like ons op facebook volg ons op linkedin contacteer ons toggle navigation home producten realisaties downloads over mva contact webshop zoeken webshop stellingen en opslag legbordstelling grootvakstellingen palletstelling kunststof stelling draagarmstelling houten stelling draadstelling tussenvloeren tussenvloer op stelling tussenvloer voor opslag tussenvloer voor kantoor kantoorcabine kantoorunit cubistic cabines hoyez wanden cabines werkplaatsinrichting gereedschapswanden gereedschapsborden thurmetall werkplaatsinrichting zarges logistiek magazijnbakken kantelbakken systembox ladenbakken aluminium bakken manden aluminium kisten koffers euronorm bakken euronorm koffers interne transportmiddelen fetra ma.

navigation kantoorbenodigdheden kantoormeubelen kantoormachines contact home raquo mobital mobital … Is de winkel in uw buurt voor alle kantoorbenodigdheden assortiment kantoorinrichting voor bedrijven op maat Zo leveren we al meer dan jaar kantoorartikelen kantoormeubelen kantoormachines aan bedrijven particulieren en scholen. Daarnaast verzorgen wij voor heel wat bedrijven de kantoorinrichting. Naast scherp geprijsde kantoorartikelen staat service en kwaliteit bij ons centraal. Tussen de diverse kantoorartikelen vindt u papier enveloppen kaften schoolgerief schrijfgerief rekenmachines kopieermachines computers plotters printers papiervernietigers lamineertoestellen brandkasten vervolledigen ons assortiment. Voor de inrichting van uw kantoor bieden we een uitg.

Vragen over Assortiment kantoorinrichting

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact onestopshopping onestopshopping is een concept dat nog door te weinig ondernemingen wordt toegepast. Het centraliseren van al je aankopen heeft nochtans grote voordelen concentratie van alle kantoormeubelen bij leverancier. Er is maar webshop nodig om de producten te bestellen. Leveringen gebeuren in keer en worden verrekend op factuur. Er is maar contactpersoon nodig die al je vragen kan antwoorden. Door met een gespecialiseerde partij samen te werken bespaar je veel tijd. Bij meyer antwerp ben je aan het juiste adres als je denkt aan onestopshopping. Met meer dan . Producten hebben wij het grootste assortiment in belgi Een beschouwing over assortiment kantoorinrichting Onze producten we merken vaak dat bedrijven telkens hun papier catering toners meubilair en andere benodigdheden bij verschillende aanbieder.