Menu Sluiten

Maatwerk Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over maatwerk kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Maatwerk Kantoorinrichting

Kantoren | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Maatwerk kantoorinrichting

contact disclaimer sitemap home partners merken referenties contact magazijninrichting belijning en signalisatie. archiefinrichting kantoorinrichting kantoorunits en prefab systeemwanden montage opbergsystemen magazijnrekken legbordstelling palletstelling doorrolstelling draagarmstelling entresol bandenrek maatwerk veiligheidssystemen magazijn accessoires werktafels magazijnbakken ladders controle nl gt contact contactformulier naam email firma adres tel maatwerk kantoorinrichting offerte aanvragen fax bericht verplichte velden felin maalderijstraat b rumst belgi t f inforekken.be contact disclaimer sitemap webdesign amp seo a accessoires archiefinrichting archiefkasten b bandenrek belijning bordes c cantilever controle d doorrolbaan doorrolstelling draagarmstelling e entresol g gaaswanden gaaswandlegborden gitterbox h houten rekken i inrijstelling k kantelhek kantoorinrichting kantoorunits kunstoffen rekken l ladders legbordstelling m maatwerk machinebeveiliging magazijnbakken magazijninrichting maga.

home diensten projecten team aanpak in de pers blog contact home diensten projecten team aanpak in de pers blog contact main menu home diensten projecten team aanpak in de pers blog contact astrea law advocatenkantoor te antwerpen projecten raquo commercieel tags kantoorinrichting antwerpen bureau commercieel details fineer inrichting maatwerk tecno space verlichting verplaatsbare wanden n van de grootste antwerpse advocatenkantoren deed beroep op onze ervaring in kantoor inrichting wanden tecno space fotos toon grobet gerelateerde projecten inrichting nieuwe showroom erco architectural lighting tour taxis kantoorinrichting commercieel inrichting maatwerk verlichting interieur en nieuwbouwwoning in clt lier details fineer gelijkvloers inrichting maatwerk natuursteen openhaard priv kasserol restaurant in pakt antwerpen antwerpen commercieel details inrichting keuken maatwerk renovatie inrichting van een kasteel tot kant.

Gegevens over Maatwerk kantoorinrichting

facebook infokantoorprofi.be meubel catalogus webshop kantoorartikelen contacteer ons infokantoorprofi.be bel ons home over profi diensten kantoorinrichting akoestiek plexi panelen proefstoel magazijn maatwerk producten werkplekken bureaustoelen opbergen en kasten akoestiek maatwerk magazijn en opslag kantoorartikelen projectmeubilair ergonomie scheidingswanden realisaties contact meubel catalogus webshop kantoorartikelen kantoorinrichting home diensten kantoorinrichting kantoorinrichting essentieel voor de inrichting van een kantoor of magazijn is een ontwerp op papier. De tekening is letterlijk de blauwdruk voor het vervolg van het traject. Kantoorprofi helpt u graag op weg door middel van een eenvoudige schets of een compleet uitgewerkt concept. Dit doen wij voor iedere werkplek De verkoopwaarde van maatwerk kantoorinrichting Hoe uitgebreid de tekening moet zijn is geheel uw eigen keuze. Bij een compleet uitgew.